אקדח עיסוי לטיפול בכאבים

צפייה בגריד:

אקדח עיסוי לטיפול בכאבים Energy C-53

₪690.00 ₪1,190.00

"המיני לעיסוי גלי ההלם הוא חידוש אמיתי בתחום המעסים! ההשפעה המיטיבה של הרטט עוזרת להרפיית שרירים מתוחים, מקלה על עוויתות וכאבים. מעסה גלי הלם הוא הטוב ביותר לשרירים שלאחר האימון. אקדח העיסוי מגיע עם 4 מצרפים, שמטרתם הבאה: זרבובית "מזלג", זרבובית זו משמשת לאימון שרירי הטרפז (ליד הצוואר), שרירי אכילס ושריר הארבע ראשי של הירך (קדמת הרגליים); זרבו..

אקדח עיסוי לטיפול בכאבים Energy X

(1)
₪1,919.00

מעסה גלי ההלם הוא חידוש אמיתי בתחום המעסים! מדובר על מעין אקדח עיסוי / אקדח מסאג' בעל השפעה מיטיבה של רטט העוזרת להרפיית שרירים מתוחים, מקלה על עוויתות וכאבים.מדובר על אקדח עיסוי - מעסה גלי הלם הטוב ביותר לשרירים שלאחר האימון. הרטט של אקדח המסאג' מבצע עיסוי עמוק ואינטנסיבי שיעזור להפחית בעיות שרירים ומפרקים, לשפר את התנועתיות, ולעזור בהקלת עייפות ש..

אקדח עיסוי לטיפול בכאבים Booster Premium

₪890.00

מכשיר מקצועי להקלה על כאבי שרירים, עוויתות ועייפות, מתאים הן לשימוש ביתי והן למצבים רפואיים. ההשפעה של העיסוי דומה לזו של מכשיר טיפול בגלי הלם. מקל על כאבי שרירים ועייפות לאחר פעילות גופנית, עבודה פיזית או בילוי במחשב. מאפשר לשרירים להירגע ולהפוך אותם לאלסטיים יותר, וגם שוטף חומצת חלב עם פגיעות...

צפייה מהירה

אקדח עיסוי פיזיותרפי לטיפול בכאבי שרירים ורקמות ביתי ומקצועי Medics Care MC-006 1200-3300RPM

₪999.00 ₪1,499.00

מכשיר עיסוי פיזותרפי נטען לטיפול בכאבי גוף. המכשיר נועד להקל על כאבים בגוף באמצעות הקשה מהירה על קרמות ושרירים עם עיסוי עמוק .•המכשיר נטען וניתן לשימוש בכל מקום שתבחרו.•נועד לשימוש במספר איזורים בגוף כגון: צוואר , גב , רגליים ולשרירים נוספים בגוף.•מכשיר העיסוי מגיע עם 7 ראשים מתחלפים המתאים לשימושבאיזורים שונים בגוף ולמטרות שונות.•למכשיר ישנן 20 עו..

מציג 1 עד 4 מתוך 4 (1 עמודים)