טיפול בנפיחות רגליים ובצקות

הורדת נפיחות ובצקות ברגליים

נפיחות ברגליים היא לא רק מטרד אסתטי אלא לפעמים מהווה סימן לבעיה רפואית אחרת שיש לטפל בה במהרה. מחפשים פתרון איך להוריד נפיחות ברגליים? הגורמים לבצקת ברגליים ולהתפתחות לימפוסטאזיס. תסמיני מחלה, שיטות אבחון. חברת Dr Spine מספקת מבחר רחב של טיפולים להורדת בצקות, נפיחות ברגליים.
מהי בעצם בצקת ברגלייםבצקת הינה הצטברות של נוזלים ברקמות הנראית כנפיחות באזור בו חלה הצטברות הנוזלים.  בדרך כלל בצקות ברגליים גורמות לנפיחות מקומית, המתפתחת כתוצאה מהצטברות של נוזלים באזור מסויים בגוף. בצקת היא נפוצה בעיקר ברגליים, והסימפטומים הם נפיחות ברגליים. איך מורידים נפיחות ברגליים? באמצעות מכשירים חשמליים מתקדמים שאנו מספקים תוכלו להרגיש שיפור משמעותי תוך מספר ימים. בחרו מכשיר לטיפול בנפיחות ברגליים המתאים עבורכם ותגידו שלום לנפיחות ובצקות ברגליים:
צפייה בגריד:

מכשיר ביתי לטיפול בבצקת לימפטית לכף רגל ושוקיים עם חימום Hercules HL-655

₪3,199.00

מערכת עיסוי לימפטית להקלה על בצקת ברגליים. מערכת HL-655 האמינה, שפותחה על ידי מומחים קוריאנים, פותרת מספר בעיות רפואיות וקוסמטיות. הסרת נפיחות (כולל בצקת לאחר הניתוח), היפטרות מצלוליטיס, השמנת יתר ורגליים נפולות, חיזוק רקמות, העלמת נפיחות, מניעת דליות, התאוששות לאחר הניתוח, ניקוז לימפה, שיפור חילוף החומרים, הסרת עודף נוזלים...

מכשיר לעיסוי לימפטי ביתי לכף רגל ושוקיים Hercules HL-650

₪3,199.00

מכשיר לטיפול לימפטי איכותימערכת עיסוי לימפטית להקלה על בצקת ברגליים. מערכת HL-650 האמינה, שפותחה על ידי מומחים קוריאנים, פותרת מספר בעיות רפואיות וקוסמטיות. מכשיר לעיסוי לימפטי תורם להסרת נפיחות (כולל בצקת לאחר הניתוח), היפטרות מצלוליטיס, השמנת יתר ורגליים נפולות, חיזוק רקמות, העלמת נפיחות, מניעת דליות, התאוששות לאחר הניתוח, ניקוז לימפה, שיפור חיל..

מכשיר פרסותרפיה ביתי לכל הגוף Hercules HL-600

₪4,770.00 ₪9,000.00

מכשיר לטיפול בנפיחות ברגלייםמערכת של עיסוי לימפה להקלה על נפיחות ברגליים ובידיים. מערכת HL-600 האמינה, שפותחה על ידי מומחים קוריאנים, פותרת מספר בעיות רפואיות וקוסמטיות. מכשיר לנפיחות ברגליים - הסרת נפיחות (כולל בצקת לאחר הניתוח), הפחתת נפח הירכיים והבטן, היפטרות מצלוליטיס, השמנת יתר ורגליים נפולות, חיזוק רקמות, ביטול נפיחות, מניעת דליות, התאוששות..

צפייה מהירה