מכשיר לטיפול בכאבי ברכיים בלייזר HK Laser

זמינות: 10
נצפו 1933 פעמים

תיאור מוצר

מעסי לייזר HK-LASER הם מכשירים טיפוליים היי-טק המשלבים טכנולוגיית רטט בתלת-מישור וטכנולוגיית לייזר קר. מעסי לייזר בטכניקות עיסוי מסורתיות בשילוב טיפול בלייזר מאופיינים כטיפולים בטוחים, ללא כאבים, יעילים ונוחים ללא תופעות לוואי. אפקטים. כך, למשל, בחולים עם מחלות מפרקים (דלקת פרקים, דלקת מפרקים), נצפתה השפעה חיובית יציבה: נפיחות וכאבים בברך פוחתים, נפח התנועות הפעילות עולה ב-7-10 מפגשים. אור לייזר ברמה נמוכה ונוריות LED בשילוב עם עיסוי, מאיצים את זרימת הדם, מגבירים את חילוף החומרים בשרירים ומקלים על כאבים ועייפות במפרקי הברך, הכתף, המרפק והקרסול. יתר על כן, קרינת לייזר מגרה את פעילותם של תאי לוויין של סיבי שריר, מאיצה את הריפוי העצמי, ובכך מסייעת בהקלה על הכאב ובשיפור ההתאוששות של התפקודים הפיזיולוגיים. כמו כן, מעסים מגבירים את זרימת הדם ותזונתם של התאים ברקמות הגוף. בנוסף, מעסים מגבירים את חוזק המתיחה של הרקמות, מסלקים דלקות, מקלים על נפיחות ומפחיתים את נוקשות המפרקים ומקלים על כאבים בגוף. השימוש במעסים בטוח, ללא כאבים ומתאים לכולם. שיפור מתרחש לאחר ההליך הראשון. מכשיר הלייזר HK-LASER יקל משמעותית על הסימפטומים של שיגרון, ארתרוזיס ודלקת מפרקים ניוונית. מעסה הברזל בלייזר HK-LASER הוכיח את עצמו בצורה מושלמת: עם חבורות; המטומות; נקעים של המנגנון הליגמנטי-שרירי של לוקליזציה שונים; בורסיטיס פוסט טראומטית; המארטרוזיס; בטיפול במחלות ניווניות של המפרקים (ארתרוזיס), כפיפות בברכיים; עם מחלות דלקתיות של המפרקים (דלקת פרקים); ורידים בולטים.
  • 0%
נא להיכנס או להירשם כדי לתת ביקורת

ביקורות ל מכשיר לטיפול בכאבי ברכיים בלייזר HK Laser

סך ביקורות (0)
לחצו כאן לכתוב ביקורת על המוצר

מדיניות משלוחים

עלות משלוח והרכבה של כסא עיסוי הינה 600 ₪, לא כולל אילת. עד לקומת כניסה ללא מעלית, ההובלה ללא עלות נוספת מעבר לדמי המשלוח במסגרת משלוח רגיל.

מעבר לקומת כניסה ללא מעלית (או ללא מעלית זמינה/מתאימה להעלאת המוצר), תדרש תוספת תשלום לפי מספר הקומה.

תנאי אספקה:

המסירה מתבצעת רק בימי עסקים. ימי עסקים הינם ימי עבודה לא כוללים שישי שבת ערבי חג וחגים.

בתקופות חגים וימי מכירה מיוחדים עשויים זמני האספקה להשתנות והם יעודכנו בעת ההזמנה באתר.

הסחורה שנשלחת נארזת באריזה מיוחדת כדי למנוע נזק למוצרים.

כמו כן, המשלוח יכול להתבצע על ידי שליח חברתנו. עלות משלוח שכזו תלויה במוצר ובעיר המגורים.

ניתן גם לאסוף את הסחורה ללא עלות ממשרדנו בתל אביב, רחוב בן צבי 84